Kreativni pristopi

Delo pedagoga ni samo poklic ampak poslanstvo, ki od nas terja mnogo več kot le poznavanje strokovnih vsebin.

Skozi  izkustveno izobraževanje boste spoznali osnovne principe in načela kreativnih psihoterapevtskih pristopov, kot sta likovna in igralna terapija.

Prijavite se e-novice

S prijavo na naše novičke lahko poskrbiš, da zveš med prvimi, ko bo izobraževanje na voljo"

Kako poteka izobraževanje?

Izobraževanje bo potekalo preko spleta (ZOOM) in sicer:

• 30. 3. - 1. 4. 2023

Prijave zbiramo do 15. 3. 2023

Teme na izobraževanju:

Nudenje psihosocialne pomoči otrokom v VIZ - zakaj?

Pedagog v vlogi terapevta - je to sploh mogoče?

Psihoterapevtska tehnika Reka življenja

Osnovni principi terapije s peskom

Osnovni principi kognitivno vedenjske terapije z otroki in mladostniki

Ukrepi v primeru suma zlorabe otroka/mladostnika

Skrb zase pri delu z otroki in mladostniki

Refleksija in zaključek

Način dela

Čeprav se bomo srečali preko spleta, si želimo ustvariti zaupno, dinamično in sproščeno vzdušje.

To ne bo samo še eno predavanja, ampak praktična, izkustvena delavnica, z veliko prostora za vaša vprašanja in diskusije.

Izvajalka

Kamila Holla

Prof. specialne in rehabilitacijske pedagogike, mag. terapevtske pedagogike

Eden bolj jasnih spominov iz časa študija terapevtske pedagogike (Univerza Komenskega, Bratislava, Slovaška) je prvo srečanje z igralno terapijo, ki me je tako prepričala, da sem se odločila tudi za zaključni izpit na tem področju. Kasneje sem se specializirala iz nedirektivne igralne terapije (Play Therapy Institut, Bratislava, Slovaška) in se vsakodnevno prepričujem o njeni širokospektralni učinkovitosti. Predvsem pa o spoštljivosti in občutljivosti tega pristopa, ki izhaja iz humanističnega, na človeka orientiranega teoretičnega ozadja.

Poleg igralne terapije, ki je namenjena otrokom do dvanajstega leta starosti, izvajam terapijo odnosa med staršem in otrokom (Play Therapy Institut, Bratislava, Slovaška) z namenom spodbuditi zdravljenje in poglobitev tega, za otroka najpomembnejšega odnosa. Usposabljala sem se tudi pri vrhunskih strokovnjakinjah Sue Brennan (Integrativni pristop v terapiji travme) in Karen Stagnitti (Nauči se igrati).

Sem zagovornica zgodnje obravnave na področju travme. Poskušam prispevati k ozaveščanju širše družbe o pomenu zgodnje in razvojne travme in spremeniti splošno miselnost, da so otroci trpežni in bodo težke izkušnje z lahkoto pozabili, prerasli. Pri svojem delu uporabljam znanje, ki ga nenehno nadgrajujem, ter veščine in senzibilnost, ki so sad dolgoletnih izkušenj dela z ranljivimi skupinami.

Prijavi se preko KATIS-a!

Pojdi na KATIS prijavo