Kreativni pristopi
Šolsko leto 2022/23

Delo pedagoga ni samo poklic ampak poslanstvo, ki od nas terja mnogo več kot le poznavanje strokovnih vsebin. Pogosto se od učitelja/vzgojitelja pričakuje, da bo odigral tudi starševsko ali terapevtsko vlogo. Pa je to sploh mogoče? Kako otroke na celosten način podpreti v njihovem razvoju? Kako pomagati tistim, ki so v stiski, pa tega ne zmorejo izraziti z besedami? Skozi izkustveno izobraževanje boste spoznali osnovne principe in načela kreativnih psihoterapevtskih pristopov, kot sta likovna in igralna terapija.

Kako poteka izobraževanje?
Izobraževanje bo potekalo preko spleta (ZOOM) in sicer:
• 30. 3. - 1. 4. 2023
Prijave zbiramo do 15. 3. 2023

Teme:
- Nudenje psihosocialne pomoči otrokom v VIZ - zakaj?
- Pedagog v vlogi terapevta - je to sploh mogoče?
- Osnovna načela in principi psihoterapevtskih pristopov za otroke in mladostnike
- Psihoterapevtska tehnika Reka življenja
- Osnovni principi terapije s peskom
- Osnovni principi kognitivno vedenjske terapije z otroki in mladostniki
- Ukrepi v primeru suma zlorabe otroka/mladostnika
- Skrb zase pri delu z otroki in mladostniki
- Refleksija in zaključek
Čeprav se bomo srečali preko spleta, si želimo ustvariti zaupno, dinamično in sproščeno vzdušje.
To ne bo samo še eno predavanja, ampak praktična, izkustvena delavnica, z veliko prostora za vaša vprašanja in diskusije.

Cena:
Za prijave preko KATISa (sofinancira ministrstvo): 127,48 €
Vsi ostali: 254,96 €
Vsi ostali se lahko prijavite s klikom na spodnji gumb:
Izvajalka

Kamila Holla, Prof. specialne in rehabilitacijske pedagogike, mag. terapevtske pedagogike
Eden bolj jasnih spominov iz časa študija terapevtske pedagogike (Univerza Komenskega, Bratislava, Slovaška) je prvo srečanje z igralno terapijo, ki me je tako prepričala, da sem se odločila tudi za zaključni izpit na tem področju. Kasneje sem se specializirala iz nedirektivne igralne terapije (Play Therapy Institut, Bratislava, Slovaška) in se vsakodnevno prepričujem o njeni širokospektralni učinkovitosti. Predvsem pa o spoštljivosti in občutljivosti tega pristopa, ki izhaja iz humanističnega, na človeka orientiranega teoretičnega ozadja.
Poleg igralne terapije, ki je namenjena otrokom do dvanajstega leta starosti, izvajam terapijo odnosa med staršem in otrokom (Play Therapy Institut, Bratislava, Slovaška) z namenom spodbuditi zdravljenje in poglobitev tega, za otroka najpomembnejšega odnosa. Usposabljala sem se tudi pri vrhunskih strokovnjakinjah Sue Brennan (Integrativni pristop v terapiji travme) in Karen Stagnitti (Nauči se igrati).
Sem zagovornica zgodnje obravnave na področju travme. Poskušam prispevati k ozaveščanju širše družbe o pomenu zgodnje in razvojne travme in spremeniti splošno miselnost, da so otroci trpežni in bodo težke izkušnje z lahkoto pozabili, prerasli. Pri svojem delu uporabljam znanje, ki ga nenehno nadgrajujem, ter veščine in senzibilnost, ki so sad dolgoletnih izkušenj dela z ranljivimi skupinami.
Prijavi se preko KATIS-a tukaj!
Ali pa kupi izobraževanje v Vilinem butiku: