Zgodnje odkrivanje in
preprečevanje travm pri otrocih
Spregledani otroci, kako jih prepoznati?
Šolsko leto 2022/23

Statistika kaže, da je spolno zlorabljen vsak peti otrok, kar pomeni, da lahko v povprečnem slovenskem razredu pričakujemo 3 do 5 žrtev.
Otrok, ki so preživeli še druge oblike travmatičnih izkušenj kot sta fizična zloraba in izguba bližnjega, pa je še veliko več.
Ravno zato je pomembno, da smo kot strokovnjaki opremljeni s potrebnim znanjem o tem, kako travma vpliva na otroka, kaj v tovrstnih situacijah potrebuje ter kako lahko in moramo ukrepati.
Skozi izobraževanje boste:

Kaj boste pedagoški delavci s tem pridobili:


Kako poteka izobraževanje?
Izobraževanje bo potekalo preko spleta (ZOOM) in sicer:
od 20.4. do 22.4.2023

Teme:
- Zakaj je (pre)poznavanje psihološke travme pomembno?
- Kaj je travma za otroka/mladostnika?
- Nevrobiologija travme
- Vpliv travme na celostni razvoj otroka/mladostnika
- Načini zgodnjega odkrivanja travm pri otrocih in mladostnikih
- Ukrepi v primeru suma zlorabe otroka/mladostnika
- Nudenje psihosocialne pomoči otroku/mladostniku s travmatično izkušnjo
- Preventivni ukrepi in grajenje otrokove/mladostnikove odpornosti ter mentalnega zdravja
- Refleksija in zaključek
Čeprav se bomo srečali preko spleta, si želimo ustvariti zaupno, dinamično in sproščeno vzdušje.
To ne bo samo še eno predavanja, ampak praktična, izkustvena delavnica, z veliko prostora za vaša vprašanja in diskusije.
Bonus 1:
Udeležba vam prinese 1 točko ob napredovanju!
Bonus 2:
Paketek z vsem potrebnim materialom + majhnim presenečenjem!
Bonus 3:
Brezplačna poštnina pri nakupu katerega koli izdelka v Vilinem butiku!

Cena:
Za prijave preko KATISa (sofinancira ministrstvo): 111,33 €
Vsi ostali: 230,00 €
Vsi ostali se lahko prijavite s klikom na spodnji gumb:
Izvajalki

Nina Kočar, uni. Dipl. biopsihologinja, MSc Counselling studies, direktorica in ustanoviteljica Lunine vile
Že več kot 4 leta vsakodnevno nudim psihosocialno in psihoterapevtsko pomoč otrokom in mladostnikom, ki so preživeli travmatične izkušnje.
Pri svojem delu uporabljam različne kreativne tehnike in pristope, ki mi pomagajo vstopiti v otrokov svet in ga zares razumeti, tudi v situacijah, ki so tako hude da besed sploh ni. Igrače, slikanice in pesek so eni izmed mojih najljubših pripomočkov, ki jih uporabljam pri svojem delu in bi jih rada predstavila tudi tebi. Z vsem srcem verjamem, da čisto vsak otrok šteje, da se je za vsakega vredno potruditi in da je moja naloga, da najdem njegovo abecedo, ne da se on nauči moje.

Kamila Holla, prof. specialne in rehabilitacijske pedagogike, mag. terapevtske pedagogike
Eden bolj jasnih spominov iz časa študija terapevtske pedagogike (Univerza Komenskega, Bratislava, Slovaška) je prvo srečanje z igralno terapijo, ki me je tako prepričala, da sem se odločila tudi za zaključni izpit na tem področju.
Poleg igralne terapije, izvajam terapijo odnosa med staršem in otrokom (filialna terapija) z namenom spodbujanja zdravljenja in poglobitve tega, za otroka najpomembnejšega odnosa. Zagovarjam na otroka orientiran pristop, ki zahteva maksimalno mero spoštovanja in, ki z občutkom spodbuja razvoj veščin, potrebnih za zadovoljno življenje.
Ravno tako odločno spodbujam k vključevanju prave igre v življenja otrok, saj za njo pogosto zaradi strukturiranih dejavnosti zmanjkuje časa.