Supervizija za pedagoške delavce
Šolsko leto 2022/23

Skupinska supervizija za pedagoške delavce je namenjena vsem učiteljem, vzgojiteljem in drugim strokovnim delavcem v vzgoji in izobraževanju, ki se zavedate, da sta za dobro izvedeno delo ključni tako strokovnost kot tudi skrb zase.
Cilj supervizije je strokovna razbremenitev, da boste lahko lažje, bolj sočutno in konstruktivno razreševali izzive in težave, s katerimi se srečujete pri svojem delu. Supervizijska srečanja vam bodo omogočila, da boste še bolj razvili svoje profesionalne in osebnostne potenciale ter poiskali rešitve za aktualne izzive. Pomagala vam bodo pri pri integraciji praktičnih izkušenj, poglabljanju in širjenju znanja ter povezovanju z drugimi strokovnjaki, zaposlenimi v vzgoji in izobraževanju.

Kako poteka izobraževanje?
KAKO: V skupini od 6 do 12 udeležencev, supervizije se lahko udeležujete mesečno, ali se nam pridružite le na individualnih srečanjih.
KDAJ: od januarja do junija 2023, 1x mesečno ob torkih ali sredah ob 18h srečanje po 90 minut, možna udeležba na vseh srečanjih ali le na posameznem.
Termini srečanj - 31. 1., 21. 2., 21. 3., 18. 4., 23. 5., 20. 6.
KJE: preko ZOOM-a

Skozi skupinska supervizijska srečanja boste pod strokovnim vodstvom Kamile Holla:
- raziskovali sebe in svoje delo
- imeli priložnost za pogovor o svojem delu
- dobili priložnost, da odložite čustveno prtljago, ki jo prinese delo v VIZ
- iskali konkretne rešitve z izzive, s katerimi se soočate pri delu
- dobili podporo drugih strokovnjakov, kolegov in kolegic
Čeprav se bomo srečali preko spleta, si želimo ustvariti zaupno, dinamično in sproščeno vzdušje.

Cena:
Cena posameznega srečanja: 35 €
Paket 6 srečanj (jan, feb, mar, april, maj, jun): 180 € (30 € na srečanje)
Izvajalka

Kamila Holla, Prof. specialne in rehabilitacijske pedagogike, mag. terapevtske pedagogike
Eden bolj jasnih spominov iz časa študija terapevtske pedagogike (Univerza Komenskega, Bratislava, Slovaška) je prvo srečanje z igralno terapijo, ki me je tako prepričala, da sem se odločila tudi za zaključni izpit na tem področju. Kasneje sem se specializirala iz nedirektivne igralne terapije (Play Therapy Institut, Bratislava, Slovaška) in se vsakodnevno prepričujem o njeni širokospektralni učinkovitosti. Predvsem pa o spoštljivosti in občutljivosti tega pristopa, ki izhaja iz humanističnega, na človeka orientiranega teoretičnega ozadja.
Poleg igralne terapije, ki je namenjena otrokom do dvanajstega leta starosti, izvajam terapijo odnosa med staršem in otrokom (Play Therapy Institut, Bratislava, Slovaška) z namenom spodbuditi zdravljenje in poglobitev tega, za otroka najpomembnejšega odnosa. Usposabljala sem se tudi pri vrhunskih strokovnjakinjah Sue Brennan (Integrativni pristop v terapiji travme) in Karen Stagnitti (Nauči se igrati).
Sem zagovornica zgodnje obravnave na področju travme. Poskušam prispevati k ozaveščanju širše družbe o pomenu zgodnje in razvojne travme in spremeniti splošno miselnost, da so otroci trpežni in bodo težke izkušnje z lahkoto pozabili, prerasli. Pri svojem delu uporabljam znanje, ki ga nenehno nadgrajujem, ter veščine in senzibilnost, ki so sad dolgoletnih izkušenj dela z ranljivimi skupinami.